[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: 1403/3/9 | 
آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت برگزار شد

با حضور سرپرست دانشگاه، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت، بعد از ظهر سه‌شنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۳ در آمفی‌تئاتر شهید بهرامی دانشگاه برگزار و از منتخبین انجمن‌های علمی تقدیر شد.
در این مراسم که با حضور دکتر بادپا (مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، دکتر کوهدار (معاون حوزه وزارتی وزارت عتف)، دکتر یونسیان (سرپرست دانشگاه)،دکتر واحدی (معاون فرهنگی و اجتماعی)، دکتر دلیری (معاون آموزشی)، دکتر طالبی (معاون پژوهشی و تعاملات صنعتی) و دکتر عباداللهی (سرپرست مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی) برگزار شد، پس از تلاوت قران و پخش سرود ملی و کلیپ انجمن‌های علمی، دکتر یونسیان سخنرانی کرد.
سرپرست دانشگاه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان و طلب مغفرت برای آنان و با آرزوی توفیق روهروی راه شهیدان، بر اهمیت موضوع فعالیت‌های انجمن‌های علمی و دانشجویان تصریح کرد و گفت: این بار سومی است که در دوازدهمین جشنواره حرکت حضور یافته‌ام و این اهمیت موضوع برای من و هیات رئیسه را نشان می‌دهد. دکتر یونسیان افزود: برایم بسیار خوشایند است که در بازدید از جشنواره، فضای فعال و پر جنب و جوش دانشجویی و کارهایی را دیدم که بسیار لذت‌بخش و امیدآفرین بود.

 

سرپرست دانشگاه با بیان این مطلب که انجمن علمی، محفلی برای مهارت‌ورزی و تبادل تجربه بین دانشجویان و نمونه کوچکی از زندگی واقی است، افزود: در این محیط، راهبردها، روش‌های رسیدن به هدف، فداکاری، روحیه کار گروهی، همکاری و هم‌افزایی، تمرینی از زندگی واقعی است و مواجه شدن با دانشجویانی که چنین روحیه‌ای دارند، بسیار خوشایند است.
دکتر یونسیان در ادامه با تقدیر از دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی و با تاکید بر حمایت همه‌جانبه تیم مدیریتی دانشگاه از انجمن‌های علمی، به دانشجویان بویژه دانشجویان کارشنلسی، توصیه کرد فرصت کوتاه دانشجویی را قدر بدانند و با تاکید بر تفاوت نقش زمان در این دوران با زمان‌های دیگر زندگی در تعیین آینده آنان، از دانشجویان خواست نهایت تلاش خود را برای برخورداری از فرصت دانشجویی با توکل به خدا به عمل آورند.

 

پس از آن دکتر واحدی (معاون فرهنگی و اجتماعی)، با تقدیر از زحمات دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی و کارشناس انجمن‌ها و تیم همراه وی، از فعالیت‌های دانشجویان انجمن‌های علمی برای برگزاری پر شور جشنواره حرکت تقدیر کرد. وی گفت ممنونم که برنامه خوبی در سطح دانشگاه برگزار و روحیه شادابی و طراوت را به دانشگاه تزریق کردید.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به روحیه مدیریتی توسعه‌ای مدیریت دانشگاه، تاکید کرد برنامه معاونت فرهنگی و اجتماعی تقویت، توسعه و فعال کردن انجمن‌های علمی است و از رویدادهایی که به ویژه به شکل مسابقه برگزار می‌کنند، حمایت جدی خواهد کرد.
دکتر بادپا (مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، سخنران بعدی مراسم اختتامیه بود. وی وی با تقدیر از فعالیت‌های انجمن‌های علمی و خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و همه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره گفت: از دید فردی که در وزارت علوم، فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌ها را رصد می‌کند، به نظرم سال گذشته فعالیت خوبی چه در انجمن‌های علمی دانشجویی و چه کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و نشریات در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه علم و صنعت ایران صورت گرفت. وی تاکید کرد: سیاست ما در وزارت علوم، فناورانه کردن فعالیت‌های دانشجویی است به این معنا که انجمن‌های علمی دانشجویی که از گذشته فعالیت‌های ترویجی، آموزشی، کارگاه، نشریات و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کردند را با مسائل کاربردی رشته‌های خود آشنا و درگیر حل مسایل کشور نماید.

 

مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با معرفی سامانه «نان» که سال گذشته برای معرفی نیازها و نظام مسایل کشور به همت وزیر علوم رونمایی شد؛ به دانشجویان توصیه کرد موضوعات پایان‌نامه خود را در حوزه‌های معرفی شده در این سامانه بگذرانند.
دکتر بادپا در ادامه سخنان خود از دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دعوت کرد با توجه به اهمیت جهاد تبیین، راوی پیشرفت‌های کشور باشند و در عبور از کاستی‌ها در حل مشکلات به کشور کمک کنند.

 

پس از آن مهندس حمزه‌پور (کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه) گزارشی از فعالیت انجمن‌ها و دوازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت ارایه کرد. وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه انجمن‌های علمی دانشگاه علم و صنعت ایران جز برترین انجمن‌های پرافتخار دانشگاه‌های صنعتی کشور است گفت در سه سال متوالی دانشگاه صنعت ایران دانشگاه برتر کشوری در حوزه انجمن‌های علمی بوده است.وی از برگزاری ۴۶۲ برنامه آموزشی رویداد علمی و تخصصی و گفتگوی علمی در سال گذشته توسط انجمن‌های علمی دانشگاه خبر داد که ۲۰ عنوان آن بین المللی بوده است.
 

وی گفت ۲۵ انجمن علمی در دانشگاه علم و صنعت ایران داریم که ۱۵ انجمن، مسابقه علمی در سطح کشوری در سال گذشته داشته‌اند که رکورد خوبی به شمار می‌رود.همچنین ۸۰ بازدید علمی ۹۰ برنامه ملی  جشنواره علمی و انتشار نشریات با کیفیت خوب از دیگر برنامه‌های انجمن‌های علمی در سال گذشته بوده است.
 

مهندس حمزه پور گفت با وجود اینکه تعداد کمی انجمن علمی در دانشگاه علم و صنعت ایران داریم ولی در رقابت با دانشگاه‌هایی که بیش از ۲۰۰ انجمن علمی دارند موفق عمل کرده‌ایم.


دفعات مشاهده: 1322 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4657