[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام و هیات رئیسه دانشگاه و اعطای پژوهانه تخصیصی ::
 | تاریخ ارسال: 1403/2/26 | 
برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام و هیات رئیسه دانشگاه و اعطای پژوهانه تخصیصی
 

نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام با هیات رئیسه دانشگاه، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سالن نشست‌های مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این نشست، ۷۵ عضو هیات علمی که در پنج سال اخیر به عضویت هیات علمی دانشگاه در آمده‌اند، دعوت شدند که ضمن بحث و تبادل نظر، آیین اعطای پژوهانه به آنان نیز برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم، دکتر طالبی توتی (معاون پژوهشی و تعاملات صنعتی)، در خصوص گرنت‌هایی که به اعضای هیات علمی دانشگاه اعطا می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: بحث کیفی‌سازی در دوره مدیریت جدید دانشگاه مورد توجه خاص قرار دارد و افزود: اعضای هیات علمی جوان ممکن است نتوانند امتیاز کمی گرنت را کسب کنند، ولی در زمینه مقالات کیفی، مقالات پراستناد و ... با توجه به قرارداد منعقد شده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پتانسیل‌های خوبی برای تشویق وجود دارد.
 

معاون پژوهشی و تعاملات صنعتی دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه سعی دارد برای اعضای هیأت علمی که در بدو ورود قرار دارند تشویق‌های بیشتر از قبل داشته باشد.
در ادامه این جلسه دکتر یونسیان (سرپرست دانشگاه)، در سخنانی با تشکر از اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام برای قبول دعوت دانشگاه و شرکت در جلسه؛ در خصوص برنامه‌های تیم مدیریت جدید دانشگاه در حوزه‌های مختلف، توضیحات کاملی ارائه کرد.

 

دکتر یونسیان «توسعه همه‌جانبه، متوازن و هوشمند دانشگاه در جهت نیل به مقام سربازی امام زمان (عج)» را محور برنامه‌های دور جدید مدیریت دانشگاه اعلام و با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته، در حوزه پژوهش کارهای خوبی انجام شده تاکید کرد که در نظر است در سال جاری تحول ایجاد کنیم. وی ضمن معرفی گرنت‌های طراحی شده برای اعضای هیأت علمی، گفت: توسعه آزمایشگاه‌ها در دستور کار دانشگاه قرار دارد و از جمله برای توسعه آزمایشگاه مرکزی، عدد قابل توجهی بودجه در نظر گرفته شده است.
 

سرپرست دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود به ایده‌های جدید از جمله تشکیل کمیته‌هایی برای توسعه فناوری‌های حوزه سلامت و پزشکی و نیز در حوزه‌هایی مثل هوش مصنوعی با هدف راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی اشاره کرد. وی افزود: در حوزه آموزش، پررنگ کردن رشته‌های آموزش‌های آزاد، ایجاد رشته‌های جدید و اعطای گرنت به دانشجویان فعال در آزمایشگاه‌ها را در نظر داریم. در بخش فرهنگی هم اقدامات خوبی مانند اردوها و سفرهای زیارتی و فعال کردن برنامه هفتگی دانش‌افزایی برای گروه‌های کاری مختلف در دست اقدام است.
 

سرپرست دانشگاه در بخش پایانی سخنان خود به اعضای هیأت علمی جوان توصیه و تاکید کرد: شما چشم و چراغ دانشگاه هستید و از دانشگاه‌های مختلف تجربه کسب کرده‌اید. شما منبع ایده هستید و ما به دنبال ایده و رشته‌های جدید هستیم. وی خطاب به  اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام افزود: در زندگی کاری برای خودتان سه دوره ۱۰ ساله ترسیم کنید و اهداف برای خود بگذارید که بدانید تا پایان ۱۰ سال اول کجا هستید، چه چیز را ساخته‌اید، و چه کرده‌اید.
 

در ادامه این جلسه، اعضای هیأت علمی حاضر به طرح ایده‌ها و بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که ریاست دانشگاه به آنها پاسخ گفت. در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی (مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه)، با بیان این مطلب که عضویت در خانواده دانشگاه علم و صنعت ایران را افتخار خود می‌داند، به طرح مسائلی در خصوص آیین‌نامه ارتقای اساتید و لزوم تغییر معیار ارزیابی برای این ارتقا پرداخت.
 

گفتنی است اعطای پژوهانه هیات علمی جدیدالاستخدام، در راستای‌ برنامه‌های حمایتی دانشگاه علم و صنعت ایران و در پی تصویب هیات رئیسه دانشگاه برای حمایت از نخبگان جوان و اعضای هیات علمی جدیدالاستخدام به عنوان سرمایه‌های انسانی گرانقدر انجام پذیرفته و مبلغ آن بر حسب عملی یا نظری بودن رشته، به ترتیب ۵۰ و ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است که برای خرید تجهیزات پرداخت می‌شود.
دفعات مشاهده: 948 بار   |   دفعات چاپ: 93 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4657